onsdag 5 augusti 2015

Nu kom den äntligen...Del 2 angående Lars Wilderängs Stjärnfall


En lång väntan och nu är den äntligen här... Lars Wilderängs bok Stjärnfall.
Men nio kapitel in i boken inser jag att jag måste lämna den till maken så han får börja läsa den istället för mig!
Snyft.... Jag vill nämligen läsa om första delen, Stjärnklart, för att ha färskt i minnet vad som hände i del ett, innan jag nu fortsätter i del två. Arggg... Varför gjorde jag inte det tidigare i sommar när jag ändå bara väntade!?!? 

Kan dock avslöja att det evenuella hopp om framtiden som jag möjligen hade efter att ha läst Stjärnklart var som bortblåst efter de få kapitel jag han läsa i Stjärnfall. Det är lika bra att gå och lägga sig och dö om apokalypsen kommer, förlåt uttrycket men hyfsat dyster början om ni frågar mig. Självklart vill jag nu så snabbt som möjligt ta mig igenom båda böckerna för att se om känslan kommer kvarstå. Sen får vi ju se om kommande års väntan blir lika lång som detta årets... Lars, snälla skriv lite fortare! Ytterligare recension kommer. Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar